På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 16 juli 2010

Hakuna matata

Igår var jag hos Kim på partyraj..Det var kanon kul...men herre j-lar va varmt det va i hennes lilla lgh. Jag tror att jag tillbringa mer tid i farstun o på ballkongen än inne hos henne..haha.



Min Elin kom dit oxå o då kan ni ju tänka er hur kvällen sluta..För med henne har ja aldrig tråkigt..haha.

Hon hade med en "liten" gåva till mig...Herregud! Jag fick en enorm illrosa dildo!!! Tack snälla Elin för den..haha.
Vi åkte vidare till VK där vi giivetvis lämnade in den enorma dildon i garderoben..Gissa hur han som jobba där såg ut...haha...Det var kanon kul!!!

Tack tjejer för en super duper kväll....O killar oxå ...
(Elin, Kim, Maraja, Catarina, Magda, Sara, den blå tån, Lotta, Danne o kusin)

1 kommentar:

Elin sa...

Ha ha, det va så liiite så min lilla gullvippa! Alla måste ju ha en...så är det bara :) Sen att den kanske va enorm och illrosa är ju en annan sak...Men den fick ju i alla fall en egen kudde i natt ha ha
Puss på re- Love you