På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

lördag 17 juli 2010

Åkte med lillfis till HC på fm...o jag kommer nog inte göra det på ett tag. Hon tog ut mig helt..Det slutade med att hon tjöt o skrek medans jag satt på golvet på Willys o vänta på att donnan skulle skrika klart. Det fanns några vänliga själar som försökte få henne på andra tankar..Det var en dam som kom fram o tala om för henne att Willys hade 3långa korvar med gröt eller bruna bönor för 10kr...En annan kom fram o visade sin klocka....Inte konstigt att hon fortsatte skrika o gråta kanske..haha.
Hur som...efter den föreställningen åkte vi i ilfart till Tåby....
Om en liten stund kommer Elin o Tuva hit o myser lite med oss. Ska bli skönt...

Nu ligger dom i en skål o väntar på att bli ätna...För givetvis så ska jag o bästaste äta kräftor oxå.





Inga kommentarer: