På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 9 juli 2010

Äntligen min tur..

Pratade med min bästaste vän i telefon , hon undrar om jag läst tidningen än. Jag blir väldigt orolig för hon har ju lovat att ta med mig upp i en stooor ballong.
Jag bläddrar nervöst genom tidningen o kommer till dagens ros....ÅH vad har vi där?! Jo en till mig. Jag brukar ju alltid gnälla lite över att jag aldrig får nån.."det är väl ingen idé att läsa för jag har väl ändå inte fått nån." Men idag fick jag..

SÅ HÄR STOD DET...
TILL BÄSTASTE HELLA. DU ÄR MIN OVANLIGA FÅGEL O JAG ÄR SÅ TACKSAM FÖR ATT DU FINNS. TACK FÖR ALLT DU GJORT (OAVSETT TID PÅ DYGNET) FÖR MIG NU NÄR DET VARIT LITE UPP O NER.

Kan man bli annat än glad.?!

TACK ELIN JAG ÄLSKAR DIG, NU O FÖR ALLTID.

1 kommentar:

Elin sa...

Älskar dej också min vän! Puss