På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

måndag 19 juli 2010

febertopp efter febertopp..

Hemma med lillfis igen då..feber o genomförkyld. Not fun!

Igår var vi hos våra bästaste...så mysigt. Många goa skratt som vanligt, love it.
Fick även se när hon med pungbrocket rasa igenom pallen...hahaha.

Idag har jag lillfis, Linn o hennes pojkvän Markus varit inne i Söderköping o ätit mat strosat lite o avsluta med glass givetvis. Det var urmysigt!!

Marcelo har flytspacklat trappen..jag har torkat slipdamm...roat hängit barn....o nu sitter jag här o unnar mig lite egen tid.. Hehe..eller nåt.

Jag längtar hysteriskt efter semester nu.. O faktiskt så längtar jag efter när min mamma ska ta med lillfis på en minisemester.
Låter kanske illa, men jag ser fram emot det. Göra vad jag vill när jag vill...läsa, sova, toa, äta, sitta, tv, handla, ja allt när jag vill. O dessutom ifred..ska bli nice.
Nu ska jag fixa en liten kvällsmacka med ost o hemodlad sallad på...
Hej svejs..

Inga kommentarer: