På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

måndag 30 november 2009

Operation galla...

Nu är det äntligen gjort...Min underbara galla har lämnat kroppen!! Underbart men kan lova att det inte va smärtfritt!! Pga vissa mediciner som jag äter så fick jag inte ta starkare värktabletter än panodil..hehe..o dom är ju starka o bra. Som tur är har jag ju en man som finns till hands för mig när helst jag behöver han..Tack.
Är dock lite orolig för hur ärret ser ut..det blir en suprise på lördag det...

3 kommentarer:

Monka sa...

Har tänkt på dej gumman. Vi höres och kanske kan ses oxå när du blir bättre!!??

Teggis sa...

Vad skönt för dig att de är BORTA nu...=)
Slippa få dina anfall...

Kramen

Tussemaja sa...

Men vad skönt att det äntligen är över. Hoppas det ordnar sig med medicineringen.