På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

onsdag 4 november 2009

Lyckan är total!!!

Ni har ju hört att jag efterlyst en parfym!! Sergio Tacchini..BEST.. Har letat överallt o fått svaret att den inte finns i Sverige!!
MEN..idag när jag var i affären så..hux flux så står den där..Gissa om jag blev glad!! Slängde mig över den direkt o nu har jag blivit en lycklig ägare till denna underbara parfym.
Det lite roliga med det hela är att det var på ICA jag hittade den..hahah..Kul..med tanke på att det ändå är ett känt märke..
Jag är sååå glad..o jag kommer lukta sååå gott!!


3 kommentarer:

Elin sa...

GRATTIS till tillökningen vännen!!! ÄNTLIGEN!!!!
kramis

Tussemaja sa...

Jag har en parfym som är svår att få tag i Sverige... och skulle det gå så är den nästan dubbelt så dyr som på exv båten.
Grattis. Nu kan man vara i närheten av dig :)

Anonym sa...

Hej!!
Kul, då får man känna doften på måndag då;) Kram/sussie