På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

måndag 9 november 2009

Jupp jupp...

Ikväll så har jag varit på Louis De Geer..Kommunen bjöd på en konsert med Peter Johansson o hans kusin Matildha..Vilken kväll!! Hon är väl inte riktigt min smak..lite mer opera/klassiskt men hon har ju en otrolig röst. Åså har vi ju Peter..herregud vilken röst!!! Hade önskat lite mer drag..men jag är ändå super nöjd med kvällen!! Var tvungen att köpa en skiva oxå..Med en liten signatur på..thank you..

Nått annat som gjorde min kväll komplett var ju givetvis min andra hälft...Hon liksom trippa in på tå framför ögonen på mig..haha..Om jag säger att folk trodde vi druckit, så kan ni ju förstå vilken nivå vi va på. Hihi..Tack Elin!!! Tummen upp..;)

1 kommentar:

Elin sa...

Ha ha, tack detsamma=) Skutt!!