På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

måndag 27 april 2009

Vågar jag...

tro på att vi ska få hämta bilen i morgon??
Så är det sagt i alla fall. Äntligen!!!!

Idag slog jag till efter mycket velande hit o dit. Ingen idé att skjuta på det längre...jag köpte en bia!! Så nu ska här produceras roligheter.

En annan sak som tillhör det där med min otur..Jag har haft mens i 25 jävla dar nu!!!! Är det därför jag känner mig yr?? Blobrist..haha. Ska nog sluta med allt va piller heter ett tag o se va som händer.
Intressant för er att veta..haha. Sorry, men ni har säkert redan hört det ändå. ;)

Nu ska jag glo på bullerbyn o sen ska huligan nattas.

Kram på er.

12 kommentarer:

Mahlin sa...

heh.. du kan säkert behöva lite järntillskott också du bruden!

kram

Anna.L sa...

då kanske det blir en liten saga till då...ha ha

Helene (Hella) sa...

ingen mer saga...nej nej..Hur skulle det gå till förresten?? jag blöder ju jämt. Haha.

Anna.L sa...

ha ha...det har du ju rätt i!!!
så långt tänkte inte jag, he he

Annie sa...

vad är en bia???

Helene (Hella) sa...

En mojäng som binder ihop typ album...är en bia.

Annie sa...

Jaha det är scrapprat alltså..hihi förstår ju inte det ja :)

Tussemaja sa...

Men shit! Tycker det räcker med 5 dagar! Hoppas det går över annars får du söka för det.

Anonym sa...

Va dålig du är på att uppdatera hm !

Helene (Hella) sa...

Kan säkert va så..men har ju lite annat att göra oxå.

Anonym sa...

Som vadå !

Helene (Hella) sa...

Jobbar blandannat...