På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

måndag 20 april 2009

Ibland..

känner jag att jag skulle vilja lämna mammarollen för en stund!!
Hur f.n ska man klara av det?? Jag vet att det inte är lätt att vara tonåring...har själv varit där. Men det är inte lätt att va tonårsmamma heller kan jag lova..
Önskar att man kunde ta en paus...samla kraft o gärna information om hur man gör det, klarar det alltså. Känns som att det skulle va bäst om man höll tyst hela tiden, men hur skulle dom bli då? Man vill ju bara att det ska bli så bra som möjligt för dom.
Nån som har några tips till mig??

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Säg aldrig "Du får INTE...", säg "Du får...". Med mottot "frihet under ansvar" går det som en dans! Fråga Jessi...;)

sussie sa...

Har inga tips men vet hur du har det, så du behöver iaf inte känna dej ensam..hehe kram