På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 24 april 2009

Tjoflöjt..

måste berätta vad huligan gjort med sin mamma. Jag tyckte hon skulle sova lite middag..(men det kunde ju jag glömma) Hur som...hon skalla mig på kindbenet..trodde hela bihålan explodera...aj satan va ont det gjorde. Snyggt blåmärke kommer det bli. Tack för det Saga.

Imorgon bär det iväg mot Örebro, det ska bli sjukt kul. Har packat väskorna nu..ska bara bära ner dom oxå. Haha. Nån mer som ska med??
Hoppas bara bilen hinner bli klar, så jag har nått att frakta dom i..väskorna. Dom sa att det var 50% chans att den skulle bli klar idag. Hur tolkar man det,positiv som jag är så tar jag det som ett nej.

Nu sitter jag o väntar på att vi ska åka till Konungsund o hälsa på. Det ska bli kul att få se utbyggnaden...nyfiken.

Puss o kram.

Inga kommentarer: