På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 21 mars 2008

så var det fredag igen. Vad har man gjort idag då? Min syster o hennes man var här o lämna påskägg till min stora tjej. Dom va här en halvtimma ca. Sen kom Tomas o hans son o lämna påskägg till Linn o Saga. Linn fick pengar o Saga fick massor. Hon fick, jeans, tröja, pyjamas, en kanin nalle o en dansande gorilla. Rena julen blev det för henne!!
Så är det ju givetvis lets dance även idag...o bonden är ju kvar. Men i kväll måste han hem..Hoppas hoppas.

Igår va Elin här o lämna ägg till mina kids..Saga fick ett par supercoola brillor (som hon vill ha på sig hela tiden) o en fin rosa piketröja. Linn fick pengar. TACK!!

Nu ska jag skratta åt Hjälp.

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

GRATTIS på födelsedagen min lilla vän! Hur känns det att "äntligen" bli 27? Många kramar från mej!