På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

torsdag 6 mars 2008

En fruktansvärt jobbig dag som avslutades väldigt trevligt!! Vem hade trott det kl.12 idag? Inte jag. Lillfis har i stort sett varit sjuk sen 17januari och det börjar kännas nu!! Eller är det kanske för att jag oxå är krasslig? Givetvis är det så. Men kan faktiskt säga att nu börjar jag längta efter att börja jobba!! Vem hade trott det för 6månader sen?? Ha ha, inte jag.

Hur som helst, nu ikväll åkte jag in till PP på inspirationskväll! Trevligt. 2 bekanta ansikten mötte jag där. Ett kanske jag får se redan på söndag igen!! Hoppas.
Handla lite givetvis. Papper, färger o stämpel.

Hoppas att jag ska få lite ideer snart. Haft torka länge nu!!
Ska nog testa lite redan nu.
Kram.

Å en krya på sig puss till min bästaste vän!!

Inga kommentarer: