På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 14 mars 2008

Så var det fredag igen då. Skönt!!
Idag har lillfis varit hos min mamma, skönt. Jag har farit fram som en vilde hemma med dammsugaren, mopp o trasa. Va skönt att få lite fräscht till helgen.
Inte nog med det, jag ska ant ha semester i helgen oxå!! Skönt!!
Ikväll är det dax för Lets dance igen...Den här gången måste väl bonden få åka hem till sina ensamna o övergivna grisar. Snälla!! Men så blir det väl säkert inte..han kommer säkert vinna hela skiten för att alla tycker han är såå rolig. Men det är ju för fan ett dans program o inte nått ståupp program!! Jajaa..
Nu spelas det dunka dunka på övervåningen..Linn ska till fritidsgården idag. Så hon fixar väl till sig antar jag..
Nu ska jag göra nått vettigt, lägga mig på soffan o glo. Haha.

Inga kommentarer: