På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 29 januari 2010

Mitt första..

..DT uppdrag är nu inlämnat. Jag är Dt på Gredelin hos Jaquline, jätte kul verkligen. Blev så glad när hon fråga om jag var intresserad!! Fick även hem nya saker att pula med o det passar ju perfekt. För i morgon kommer min Anna hit o vi ska pyssla lite. LÄNGTAR, känns som en evighet sen vi träffades.

Mer då...Jo vi ska väl fortsätta i lillfis rum imorgon fm, hoppas jag. Det börjar bli pinsamt nu, såå lång tid det tar. Men när vi båda är lediga varannan helg så har vi ofta annat o göra.
Det är bara målning av lister kvar..o ena väggen behöver strykas över en gång till...Sen så..blir det inflytt för lillfis. Som hon längtar. Hahah..

Nähä nu ska vi se på film i lilla datan..väldigt poppis hos vissa i familjen just nu..Hehe.
Puss o hej på er.

4 kommentarer:

sussie sa...

vad roligt för dej att vara Dt igen:) åhh va Sagas rum kommer bli fint tror jag..måste komma o kolla när det är helt klart;) puss på dej

Petra / Trollet sa...

Så jättekul för dig att få va´DT hos Gredelin - jättegrattis!!!!!!
Kram Petra K

Elin sa...

Grattis lilla gumman! Jag är sååå glad för din skull!!!Härligt at du får göra nåt du tycker om så mycket. Pössen

Tussemaja sa...

Vad kul att du får vara DT - du gör så fina saker. Visste väl att det skulle finnas en pysselbutik... visste bara inte var. Men nu har jag rekat och ska nog besöka den vartefter :)