På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

onsdag 13 januari 2010

Idag har jag varit ledig o hemma med en jätte gnällig liten Saga. Undrar om det är nån sjukdom på g..Hoppas inte.
Tog fram sminkväskan så hon fick sminka mig lite...Haha..herregud så snygg jag blev!! Orkar dessvärre inte lägga in bilder nu..
Så fort maken kom hem åkte jag i ilfart hem till Anna på en snabbträff.
Såå fint deras egna radhus blir!! Ser fram emot tjej kväll Anna!!

Nu har jag precis skrivit klart jobbansökan till ett nytt jobb..äntligen. Nu ska den bara skickas oxå...haha.
Nu ska jag in i duschen...sen läggdax .. imorgon jobba igen.
Hej svejs på er.

2 kommentarer:

Anna sa...

Det var kul att du kom igår, att jag äntligen fick träffa dig.
Självklart blir det tjejkväll snart! ;-)

Puss.

Elin sa...

ag har ju med dragit iväg min ansökan idag som du vet...glöm för helvete inte att dansa i kväll nu när tillfälle erbjuds!!!
Puss på du!