På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

tisdag 27 oktober 2009

Jag lever..

Idag har jag varit o lunchat med Anna o det var jätte mysigt som alltid! Tack snälla Anna för dom fina orden, det betyder så mycket!!!
Hälsa chefen oxå..;)

Efter stadsbesöket så åkte jag hem efter lillfis. Hon skulle nämligen hålla mig i handen när jag vaccinera mig mot svininfluensan. Å det gjorde hon..hon var så imponerad av sin mamma. Jag varken skrek eller grät..o inte gjorde det ont heller.
Nu är det väl bara att invänta eventuella biverkningar..


Annars är det som vanligt..hösten gör sig påmind MASSOR emellanåt..Hatar men jag försöker..
Nu ska jag nog gå upp i mitt scraprum o göra några kort...eller ska jag slänga mig på soffan o glo på förkväll???

Hej svejs på er..

2 kommentarer:

Elin sa...

Huvudsaken ÄR att man försöker....Men sen kanske det inte alltid går och då är det ju inte mycket att göra tyvärr...
Menja vet att du mår dåligt på hösten så me blir du inte av med =)
Puss på du!

Anna sa...

Hjärtat! Jag menar verkligen vad jag säger. Du är världens mest underbara!

Skönt att det gick bra med sprutan.

Blev det några kort gjorda?
Jag är så sugen på att sätta mig, MÅSTE nog göra det ivkäll.
Längtar redan till vår date... :-)

Puss fining!