På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

söndag 17 maj 2009

Va tiden går..

Idag blir min tjej 14år. HIPP HIPP HURRA!!!
Åren bara går, hon blir äldre o jag har inte åldrats nått..haha. Eller hur!
Tyvärr så jobbar jag idag, som jag nog alltid gjort när Linn fyllt år.
Kalas blir det på riktigt den 25, men i kväll så ska snuttan få ket av oss. Hon fick en väldigt fin kjol i morse (kl7) innan jag åkte till jobbet.
För 14år sen låg jag med en liten krabat hos mig...helt färsk..ny..liten..underbar..världens sötaste...lilla ungen. Hon föddes kl7 på morgonen..men jag fick vänta tills halv tolv...(tror jag) innan jag fick träffa henne. Det blev ett akutsnitt och sen kuvös för henne och jag fick vakna upp efter narkosen innan hon kom upp till mig.
Vilken underbar känsla...LYCKA.

Ikväll blir det film..som hon bestämmer givetvis..(men utan tilltugg, ialla fall för mig)Det ska bli så mysigt..längtar.

Ha det bäst där ute..

GRATTIS IGEN LINN!!!!

1 kommentar:

linn sa...

det var en jätte bra födelsedag :) <3