På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 27 mars 2009

Irriterad...

Linn kom hem i tisdags med en trasig mobil. Inte hennes fel att den gått sönder.
Så här var det..Läs o häpnas..
Hon har gympa..läraren tar värdesaker och låser i dom i ett skåp. När hon får tillbaka sin mobil är det en stor repa i displayen (?) och den är helt svart. Läraren o rektorn som hon pratade med säger att dom inte har ansvar över sakerna.
Jag blev skogstokig..ringer rektorn som tog fram till idag att få tag på.
Ifrågasätter hur dom menar. Jag anser att när dom tar mobilen eller annan värdesak från ungdomarna så tar dom samtidigt ifrån dom ansvaret. Eller hur??!!
Rektorn skulle prata med gympa läraren och höra av sig..Varför prata med honom??
Är hon rektor eller inte?? Hu va förbannad jag blir. Det är bara för dom att pröjsa..eller hur? Okej om den blir stulen i väskan eller så, då förstår jag att det är eget ansvar..men inte i det här fallet.
Mycket upprörd Hella säger Hej svejs..fortstättning följer..

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh, fy så störande...
Du har helt rätt Hella. Stå på dig!

Puss!

Jenny sa...

Hej! Grattis i efterskott! Ha en skön helg!

Linn sa...

stackars mina mobiler.

Linda sa...

Fy vilken dålig stil!! Det borde de verkligen verkligen betala!

Grattis i efterskott förresten :)