På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

torsdag 26 mars 2009

AAaaatjjjoooo!!!!

Prosit på er!
Här är en som legat sjuk sen i söndags kväll..40i feber, snorig, svin ont i huvet och nu j...igt ont i halsen. Låter förövrigt som jag har en kråkfarm i halsen..haha. Fördelen med det är att när dom jobbiga telefon försäljarna ringer så säger dom snabbt att dom ringer en annan dag..Thank you.
Nu har jag bara ont i halsen och är förkyld, så jag har ändå orkat hålla igång idag.
Städar o donar, nu är väl våren här i alla fall....SNÄLLA SNÄLLA!!
Imorgon ska jag jobba..på kvällen ska jag hämta bord o stolar. På lördag ska mig umgås med trevligt fölk och dricka bira. Det händer ju inte allt för ofta..Gud va gott det ska bli.
Nu ska jag fortsätta städa.
Ha det bäst.

Inga kommentarer: