På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 20 februari 2009

Jag o Marcelo

Vad heter ni? Hella och Marcelo
Har ni några smeknamn på varandra? nopp
Hur träffades ni? På en fest
Hur länge har ni varit tillsammans? 18år
Är ni förlovade? ja och gifta
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? 2
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Japp..eller dom från festen
Vem sa "Jag älskar dig" först? Helt klart jag.
Vem är äldst? Marcelo
Vilka stjärntecken är ni? vädur och jungfru
Vem fyller först på året? moi
Vem är längst? inte jag..
Vem sjunger bäst? pass på den..
Håller ni i handen på stan? nopp
Kände ni varann innan ni blev ihop? nej
Vad har ni gemensamt? 2barn, hus ekonomi..hahah..nej vars. Vi har varandra.
Blev du kär i första ögonkastet? ABSOLUT
Har ni någon speciell låt?ja..scorpions wind of changes..
Har ni stora framtidsplaner? Mest renovering o en Chile resa.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja givetvis.
Har ni varit utomlands tillammans? Thailand
Vilket är ert bästa minne? våra barn..o Thailand
Vem lagar bäst mat? Marcelo!! Jag hatar att laga mat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jobbar??
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej då skulle vi ant inte hinna nått annat hemma..haha.

Blir du lätt svartsjuk? Nej.
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja Marcelo brukar prata spanska med mig då..haha.

Inga kommentarer: