På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

tisdag 24 februari 2009

Håret som försvinner...

Har haft pmöte idag..imorgon är det planeringsdag hela dagen...Det är ju bäddat för huvudvärk. Har laddat väskan med panadil..haha.
Idag har jag varit o klippt håret..Monica (frissan) sa..-Håll Saga på avstånd från håret. Du har inget kvar! Haha..jag kan inte annat än att hålla med..Hon har sedan hon var ca 5månader haft en liten fix idé. När hon pussas så sliter hon mig i håret. Numer så sliter hon håret mot sig och samtidigt pressar hon ansiktet mot mig, sen som om inte det vore nog släpper hon fotfästet!! Jag kan bara hålla runt hennes handleder o ja...skrika, be henne sluta, gråta, va tyst..men INGET funkar..
Tur det finns fina peruker som jag kan ta till om det skulle bli aktuellt;)

Idag ska jag äntligen beställa kort. Måste ju ha lite nytt tills på lördag. Hu va jag längtar. Det ska bli så kul!!

Ikväll tänkte jag även se programet med Linda Rosing...(funderara)
Nähä...nu får det räcka.
Höres sen.
Kramen.

Inga kommentarer: