På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

onsdag 28 april 2010

Funderingar....

Jag har lite funderingar om vad jag känner för min pappa. Har inte riktigt kommit fram till det. Jag skulle behöva prata med honom, få fråga en del, få svar på en del frågor som jag har. Skulle även behöva få känna efter lite..Men nu går ju inte det, han är ju borta! Jag kan inte få svar eller någon känsla av honom...
Kan det va så att jag faktiskt inte tycker om honom?? Eller kan det va så att man både ogillar o gillar samma person??
Hur ska jag kunna komma fram till det?? Har klurat ett tag nu....o jag känner att jag behöver komma fram till ett svar. För min egen skull.

4 kommentarer:

Elin sa...

Jag tror absolut att man både kan gilla och ogilla en person... Man kan gilla en person för att han är just den han är..och man kan ogilla samma person av samma anledning..om då förstår hur jag menar.. Hoppas du kommer fram till något av din fundering snart..Puss och kram..Älskar dej!

Tussemaja sa...

Håller med Elin att man kan gilla och ogilla en och samma person. Det förhållandet har jag en släkting som inte heller finns. Hoppas du kommer fram till något bra... ibland kanske man bara måste bestämma sig för att det är det ena eller andra, bara man kan gå vidare utan att grubbla allt för mycket. Kram!

Anonym sa...

Jag har också samma funderingar som du, och jaa, man kan både ogilla och gilla en och samma person. Även fast det är ens egen pappa eller mamma. Kram...... Camilla:)

Mia.E sa...

Kan nog vara ilska, behöver inte vara hat !!