På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

lördag 27 februari 2010

dagen idag..

Åkte till stan med lillfis o Linn efter lunch. Linn skulle klippa in sitt löshår, o det blev så super bra!!! Mycket fin Linn blev det.
Monika (frissan) lyckades med mycket fjäsk övertala Saga att hon skulle klippa sig. Så på måndag blir det både ny frisyr, manikyr, glitter i håret o klubba för Sagas del..haha. Tänk vad dom gör för att få nya kunder..haha
Köpte en tröja på Gina..som Linn vill ha..;)
Inhandling av lördagsgodis givetvis..
Väl hemma så fixade Linn en ny blogg till mig, där jag ska lägga ut mina alster jag gör. Blev väldigt nöjd! TACK LINN!!!
Tilla göran in på http://hellas.devote.se (länka gärna om ni vill)
Kvällen bjöd på tacos, gott..Ingen melodifestival för mig..nej tack. Satt i mitt pysselrum en stund istället o försökte få ordning på tankarna.

Min svärfar är i Chile nu...o det är ju inte riktigt där man vill vara idag..Jag hoppas han hör av sig snart så vi får höra hur det är med honom o hans syskon.
Man blir ju så orolig.
Väntar väntar...

Kan ju inte låta bli att oroa mig över huset oxå..Svärfar har lagt ner nästan 700000 på renovering sen vi fick det..Känns nog inte så kul för honom om det bara rasat då..

Inga kommentarer: