På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

torsdag 31 december 2009

På väg mot nytt år...

Nu ska det tas nya tag...med det mesta!! Inga löften ska jag ge...men jag ska fortsätta med min personliga utveckling som jag håller på med.
Har ju redan kommit en bit på väg o det känns kanon bra!!

Årets bedrift:
Min viktminskning helt klart!!!


Årets höjdpunkt:
En sak som jag genast tänker på är min utekväll med min vän Marre!!

Årets nykomling:

Alex helt klart!!

Årets bästaste vän:
ELIN Puss på du!

Årets egna utveckling:
Tagit tag i ett återkommande problem!! Mycket stolt o nöjd!

Årets kommentar:
"va fan håller du på med ...din lilla kroat"

Årets hunk:
BÄRT!!

Årets snabbdater:
Måste nog bli med min fina Anna...många snabbträffar på lunchen o tom på självaste julafton fick till en snabbkram!! Tackar för dom o ser fram emot många mer...lååånga träffar när byggare Bob är klar..hihi.

Årets löfte från en vän till en annan:
När jag får egen lgh så får du komma hem till mig o äta middag...så får min shejk killa dig med sina......hahahah. Jag längtar o ser fram emot detta...



Så nu mina fina vänner...ÖNSKAR JAG ER ETT RIKTIGT GOTT SLUT O EN TOPPEN START!!!

2 kommentarer:

Elin sa...

Gott nytt år min bästaste lilla underbaring...
Snart ska du få middag hos mej ha ha
Puss och kram

Annie sa...

Ooo va sööööt!! Årets nykomling :P
love you!! Puss