På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

fredag 12 juni 2009

Hallå igen..

..som vanligt är det ett tag sen jag skrev. Haha..men så är det.
Idag var jag o tränade innan jobbet, såå skönt!! Känner mig så nöjd efteråt.

På jobbet har jag styrt lite inför morgondagen. Jag, en personal till o två ungdomar åker till Högby imorgon o sover över till söndag. Det ska bli jätte kul, bada bada. Det finns även massa djur där oxå, så även det blir kul.

Går o väntar på att min vän Monka ska få en liten..hon har gått över 10dagar nu. Snälla bäsen kom nu, vi väntar på dig. O du är så välkommen o efterlängtad så kom vet jag.

På måndag ska jag tatuera mig igen. Det blir min 3e o 4e. Ska etsa fast mina barns namn på kroppen för evigt!!
Återkommer givetvis med bilder sen.
Annars är det nog ganska lugnt här, händer inte så mycket.

Ha det bäst mina kära läsare..o se till att inte rinna bort i det här trista vädret.

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

Hoppas ni har det bra i Marocko! =)

Puss och Kram Min vän!