På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

söndag 30 november 2008

sugen..

Jag är såå sugen på att scrapa just nu så det känns som jag ska krivera!!
Tyvärr så har jag INGEN tid förens den 6e!!
Får hålla igen helt enkelt.
Nu är äntligen min gran borta från tomten!!! Jag är såå glad.
Den ska pryda (eller misspryda) Tyska torget i år.
Ska nog försöka mig in i möra o titta på åbäket..haha.

Annars händer inte så mycket. Jobbar och pluggar. Håller på med sista arbetet nu. SKÖNT!

JO du Anna...blir det någe den 6e? ;)
Hade bäst..ska jobba vidare nu.
Kramen

2 kommentarer:

Teggis sa...

Blir det något på Lördag??=)
Jobbar du ngt på PP denna vecka?? Kramis på dig...

Helene (Hella) sa...

Onsdag, torsdag och lördag. Kramen tillbaka.