På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

lördag 25 oktober 2008

Bröllopsmässan..

Idag har jag varit med på bröllopsmässan o jobbat. Så himla kul kan jag lova!!
Ska vara där i morgon oxå..tjoho.
Lite öm i tassarna bara, men det är det värt.
Passar på att lägga in lite andra bilder oxå, för vem vet när jag har tid att blogga nästa gång. haha. Mycket nu.
Jobb, skola, kurs,o scrap..o min familj oxå givetvis. Fart o fläng hela tiden. Men hellre det än att bara sitta hemma o känna att den vidriga hösten tar över hela mitt liv. I år har jag förberett mig väl!! Hålla mig så sysselsatt som möjligt, o jag har lyckats kan jag lova.
Ha det bäst alla mina vänner o ni andra som läser oxå givetvis.
Kram från mig.

2 kommentarer:

..Elin alltså... sa...

Kanske finns lite tid över så vi kan träfffas och ha en mysar dag med de små? Kram på re

Anna sa...

Åh, bröllopsmässa. Vad kul!
För mig är det också mycket nu. Hinner INGENTING känns det som. Man bara går runt och kommer på sak efter sak utan att riktigt ta tag i nått.

Vi ses väl imorgon på Pyssel, va?

Kram på dig!