På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

måndag 15 september 2008

ÖREBRO!!!

Äntligen bar det iväg mot scrapträffen i Örebro. Så himla kul!! Resan dit var ganska trevlig den oxå..hihi,många skratt blev det. Blev en hel del handlat oxå. Det var nog det jag gjorde mest tror jag. Men en del blev det gjort. Längtar redan till mars!!Blev lite regn när vi stannade o fika på ditvägen, en del var lite rädda om frisyren...o det löste dom ju galant!

Nästa fika paus så mötte vi upp resten av gänget, å tur va väl det. Vem vet var vi annars skulle ha hamnat?? Inte min GPS i alla fall..;)
Lite av det jag handlade.
Lotta som skapar...o Marita kom med på ett hörn.
Titt ut Sara!!

2 kommentarer:

lotta sa...

Ja fan va kul vi hade. Nästa gång kanske vi hittar utan att köra vilse i Örebro. hahaha

Helene (Hella) sa...

Haha...det va ju lite av äventyret ju..