På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

onsdag 16 juli 2008

va tiden går..

Så då var det väl dax igen då. Att uppdatera lite om vad som hänt under veckan.
Mest har det varit uppsättning av nytt staket!! Tror att alla som sett vårat gamla håller med mig när jag säger..ÄNTLIGEN!! Det var ju ganska sletet. Sen så har jag o Elin scrapat igen..blev inte så mycket gjort men lika trevligt som vanligt.

Har varit på min brorssons konfirmation oxå..Det va kul!! (andra delen i kyrkan hade jag klarat mig utan)
Sen då...va har hänt mer?? Fia va här i lördags en sväng o hämta lite dies som blev kvar sist.
Annars har jag nog mest bara varit småbarns förälder. Jo, Elin o Tuva va här en dag oxå. Då blev det fart på Tåby kan jag lova!! 2 väldigt aktiva barn höll igång!
Dom är så himla söta när dom drar fram..haha.
Jo, har ju fått ny ytterdörr oxå..Inte en dag försent det heller..
Lägger ut bilder på allt.

Inga kommentarer: