På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

söndag 8 juni 2008

förvånad..

Tänk att det finns så snälla människor. Jag träffade henne för första gången på scrapträffen i Ljura. Efter 3min samtal så säger hon att jag ska få en resväska på hjul av henne. Snällt tänker jag o undrar för mig själv hur jag ska kunna få den. Tänker inte så mycket mer just då.
Sen igår utanför PP så kommer hon gående o ropar på mig. -Jag har väskan i bilen, jag hämtar den. Sen kommer hon med den kanon fin väska, o stor va den!!
TACK SNÄLLA MARITA FÖR VÄSKAN!!!
Nu ska bara tid hittas för att mublera om bland mina scrapsaker....

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Varsågod! Det var så lite så. Hoppas verkligen du får nytta av den till dina scrapsaker (eller annat... som typ en resa :)).