På beställning!

Jag gör kort efter beställning, till dop, fest, grattis kort.
Recept böcker, gästbok mm.
Hör av er om ni vill veta mer.

tisdag 19 februari 2008

Data strul...

Efter många timmars strul o lite data suport från en data fantast..hihi. Så har jag äntligen fått ut lite bilder här. Inga direkt jätte roliga men ändå..
Så vad har jag annars gjort idag då? Jag har burit omkring på lillfis som är sjuk. Stackars.
Så har jag beställt lite kort som jag hoppas kommer tills på lördag.
På lördag ska nämligen jag , min vän Elin och Monky scrapa!!! Tjoho!!! Det ska bli så himla kul!!
Vad ska jag bjuda på för ätbart??? Kom med förslag!
Imorgon ska jag in till Pysselpassion o inhandla lite sköj tror jag..(ovanligt) haha.
Dyr men rolig hobby man har.

Puss på er därute.

1 kommentar:

Monka sa...

Tack för inbjudan till lördagens scrapp...=) Längtar!